Filmvertoningen
De stichting vertoont regelmatig de film “Adieu aux Sœurs” voor kleine en grote gezelschappen. Dus bent u bijvoorbeeld lid van een vereniging (ouderenvereniging, culturele stichting, verzorgingshuis, gespreksgroep, school, e.a.) en bent u op zoek naar een activiteit? Neem dan contact op met het secretariaat van de stichting: info@stichtingbehoudfranseklooster.nl of 06-30567774.
Wij verzorgen voor u gratis de filmvertoning met een inleiding, uitleg over de totstandkoming van de documentaire en de mogelijkheid tot het kopen van de DVD en / of het boek “Adieu aux Sœurs”.

In dit schema (Pdf-bestand) kunt u zien waar de komende maanden de documentaire “Adieu aux Sœurs” vertoond zal worden. U bent van harte welkom bij de openbare filmvertoningen. De besloten bijeenkomsten zijn alleen voor de leden van desbetreffende instanties.

Filmvertoning ‘Adieu aux Sœurs’. (foto: Stichting Behoud Franse Klooster)