Word ‘vriend van het Franse Klooster, Kapel en Orgel Sittard’ voor € 15,- per jaar

U steunt ons daarmee zeer en ontvangt:

• onze nieuwsbrief
  • uitnodigingen voor bijeenkomsten / concerten

De gelden zullen gebruikt worden voor het beheer en onderhoud van het continuo-orgel (het herbouwde orgel uit het Franse Klooster), het faciliteren van de ondersteuning van orgeleducatie (orgellessen) voor de jeugd, het organiseren van (orgel)concerten rondom het continuo-orgel en de activiteiten die de stichting onderneemt voor het behoud van het Franse Klooster / Kapel.

Aanmelden

U kunt zich op deze pagina digitaal aanmelden (s.v.p. alle velden invullen). Het bedrag van € 15,- kunt u overmaken naar IBAN: NL31 RABO 0140152857, ten name  van ‘Vriend  Franse Klooster’. Bij de  omschrijving kunt u uw voor- en achternaam invullen.

Na aanmelding en betaling ontvangt u bericht van het secretariaat. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met secretaris Efrem Verleng: Email: info@stichtingbehoudfranseklooster.nl of Telefoon: 06-30567774.

Word vriend

Uw achternaam (verplicht)