Laden Evenementen

Rabo ClubSupport 2 t/m 24 september 2024

26 juli @ 08:00 - 24 september @ 17:00

Rabo ClubSupport 2 t/m 24 september 2024

Graag brengen wij, Stichting Kinderkoor ‘The Voices of Kids’ & Stichting ‘Behoud Franse Klooster’ de “Rabo ClubSupport” onder de aandacht.

Met steun van deze actie is het voor ons kinderkoor mogelijk om de muzikale activiteiten voort te blijven zetten. Op een laagdrempelige wijze brengen wij kinderen in contact met muziek. Wij hanteren géén contributie. Wij repeteren wekelijks en schenken aandacht aan zangtechnieken, ritme, meerstemmige gezangen, bewegingen (dans) en het ‘samen zingen’. Ons kinderkoor zingt op vele plekken in Sittard en omgeving.

Daarnaast verzorgt het kinderkoor, in samenwerking met de Stichting ‘Behoud Franse Klooster’ orgellessen voor verschillende koorleden van ons koor. Uiteraard zijn kinderen buiten het koor ook van harte welkom voor het volgen van orgellessen! Deze orgellessen worden verzorgd op het gerestaureerde continuo-orgel, afkomstig uit het Franse Klooster. Dit is een bijzonder mechanisch pijporgel die zeer geschikt is voor orgellessen- en educatie voor kinderen. In de afgelopen zomer hebben verschillende kinderen van het koor al gespeeld tijdens een muzikale uitvoering op dit mooie orgel! De Stichting ‘Behoud Franse Klooster’ zorgt voor het onderhoud- en instandhouding van dit mooie instrument. Hiervoor zijn wij heel erg dankbaar!

Wij vragen u vriendelijk of u met de “Rabo ClubSupport” wilt denken aan:

• Stichting Kinderkoor ‘The Voices of Kids’
  • Stichting ‘Behoud Franse Klooster’

Elke stem is geld waard. Mogen wij rekenen op uw stem? Kijk dan snel op Rabobank.nl/clubsupport

De stemperiode loopt van 2 september tot en met 24 september 2024.

Hartelijk dank!

Gegevens