Laden Evenementen

« Alle Evenementen

Kijk terug: 200 jarig jubileum en orgelconcert

11 juli 2021 @ 15:00 - 31 december 2022 @ 00:00

Kijk terug: Livestream Eucharistieviering zondag 10 oktober (200 jarig jubileum zusters ‘Goddelijke Voorzienigheid’)

U kunt de livestream terugkijken van de Eucharistieviering op zondag 10 oktober 2021, vanuit de H. Hartkerk te Overhoven-Sittard, in het kader van het 200 jarig jubileum van de zusters van ‘De Goddelijke Voorzienigheid’. De Eucharistieviering begint in de livestream vanaf minuut 27:40. Voorganger: emeritus rector Math Reul. Acoliet/koster: Rik van den Aakster. Muzikale opluistering door een ensemble van fanfare St. Jan uit Leyenbroek, cantor Rob Karsten en organist Rob Waltmans.

FOTOBOEK: Eucharistieviering zondag 10 oktober (200 jarig jubileum zusters ‘Goddelijke Voorzienigheid’)

Klik op deze link, of ga naar https://stichtingbehoudfranseklooster.nl/fotoboek-jubileum/ voor de foto’s van de feestelijke Eucharistieviering in het kader van ‘200 jaar Congregatie ‘Dochters van de Goddelijke Voorzienigheid’, op zondag 10 oktober 2021 in de H. Hartkerk Overhoven-Sittard, door de Stichting ‘Behoud Franse Klooster’.

Kijk terug: Livestream orgelconcert zondag 11 juli 2021

Livestream van het orgelconcert op zondag 11 juli 2021 vanuit de H. Hartkerk te Overhoven-Sittard. Het concert begint in de livestream vanaf minuut 26:00. Het concert werd verzorgd door Rob Waltmans (orgel) en Marie-Jeanne Lemmen (sopraan). U kunt voor het bekijken van dit concert een vrije gave overmaken naar NL31 RABO 0140152857.

VIDEO ORGELRESTAURATIE (herbouw continuo-orgel)

Wij willen op onze website regelmatig een video plaatsen met een update over de voortgang van de herbouw van het pijporgel afkomstig uit de Kapel van het Franse Klooster tot continuo-orgel voor Zuyderland Medisch Centrum te Sittard-Geleen. Klik op deze link voor het bekijken van de video’s.

Gegevens

Begin: